Sunday 29 January 2012

Missing U

Assalamualaikum n happy sunday all..
Rasa macam da lama tak update my blog ni kan. Fuh.Fuh.. Berhabukk.. Teehhee (^_-)
Humm.. Sebenarnya tak de pape yang menarik nak di cerita kan kali ni. Cuma nak bagitau yang saya rindu sangattttt kat my buncit. Da seminggu tak jumpa dye. (Padahal mmg susah nak jumpe pon).
Baru je minggu lepas kami dapat lepak sesame dua hari berturut-turut. Searching umah kat Putrajaya la kononnya.. HAHA.. Eishh.. Tak sabar lak rasenye nak praktikal kat sana nanti. (mood gatai). :P
Pape pon to my buncit. Hope abg sehat sejahtera saja di mana pon abg berada. I miss U. Lebih kurang lagi 2 bulan kita jumpa ye. Time tu hari-hari nak dating pon tak pe. HAHA. Melampau gila.
p/s : Sory la. Post kali ni menggedik sket.. Saya punya blog. Saya punya suka la nak update pape pon. Mwahaha.. To my dear.. This post especially dedicated to U.. :)
Sama kan muka kami? HAHA
Nak tiru gaya saya katanya :P



Peace (^.^)V

Aishiteru

Coklat :D

Coklat lagi :D

Abg : Hensem x?.
Saya : Annoying! 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
MiSsTaYHahSdnBhd